Biorąc pod uwagę formę prawno – organizacyjną Twojej aktywności gospodarczej, specyfikę branży w której działasz oraz wzajemne oczekiwania w zakresie współpracy, tworzymy indywidualny model działania, mając przede wszystkim na uwadze Twoje zadowolenie i satysfakcję ze świadczonych przez nas usług, których zakres przedstawiamy poniżej.
[su_service title=”Podatkowa Książka Przychodów i Rozchodów oraz Ryczałt” icon=”icon: clipboard” icon_color=”#00a0e3″ size=”40″][/su_service]
Podatkowa Książka Przychodów i Rozchodów – jeden z najważniejszych dokumentów w firmie. Służy do ewidencji przeszłych zdarzeń gospodarczych dla celów podatkowych. Jej prowadzenie wymaga dużej skrupulatności. Prowadzona jest według określonego wzoru zgodnie z przepisami prawa.
[su_spoiler title=”Więcej …” icon=”chevron”]
[su_list icon=”icon: clipboard” icon_color=”#00a0e3″]
Obsługa Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów to w szczególności:
- chronologiczna rejestracja zdarzeń gospodarczych
- ustalanie wysokości okresowych zaliczek na podatek dochodowy
- sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji podatkowych
- prowadzenie ewidencji VAT
- prowadzenie ewidencji wyposażenia
- prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz sporządzanie planu amortyzacji
- kompleksowa obsługa rozliczeń z Urzędem Skarbowym
Usługa ewidencjonowania Ryczałtu to następujące czynności:
- ustalanie wysokości okresowych zaliczek na podatek dochodowy
- sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji podatkowych
- prowadzenie ewidencji VAT
- ewidencjonowanie wyposażenia
- ewidencja środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz sporządzanie planu amortyzacji
[/su_list]
[/su_spoiler]
[su_service title=”Księgi Rachunkowe” icon=”icon: clipboard” icon_color=”#00a0e3″ size=”40″][/su_service]
Obowiązkowa dla dużej części podmiotów gospodarczych pełna księgowość jest złożonym procesem, który ma na celu tworzenie kompleksowej informacji na temat sytuacji majątkowej i finansowej podmiotu. To rozbudowany system ewidencji wszelkich zdarzeń gospodarczych, dzięki któremu możliwe jest także rozliczenie m. in. firmowych podatków. Prawidłowe prowadzenie ksiąg rachunkowym wymaga znajomości prawa bilansowego i innych uregulowań w tym zakresie.
[su_spoiler title=”Więcej …” icon=”chevron”]
[su_list icon=”icon: clipboard” icon_color=”#00a0e3″]
Usługa prowadzenia ksiąg rachunkowych to czynności obejmujące m. in.:
- rejestrację dowodów księgowych w księgach zgodnie z zasadami rachunkowości
- stworzenie precyzyjnych zasad polityki rachunkowej
- opracowanie i wdrożenie Zakładowego Planu Kont oraz instrukcji obiegu dokumentów
- ustalanie wysokości naliczonego oraz należnego podatku VAT
- ustalanie wysokości miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy
- sporządzanie zapisów w ewidencji analitycznej oraz syntetycznej, wraz z usługą dekretowania dokumentów
- ewidencjonowanie środków trwałych, wartości prawnych oraz niematerialnych,wyposażenia
- opracowanie planów amortyzacji
- przygotowywanie zeznań rocznych, w oparciu o wpisy do księgi
- zamknięcie roku obrachunkowego w aspekcie rachunkowym i podatkowym, sporządzenie bilansu rocznego, rachunku zysków i strat, oraz informacji dodatkowej
[/su_list]
[/su_spoiler]
[su_service title=”Obsługa Kadrowo – Płacowa” icon=”icon: users” icon_color=”#00a0e3″ size=”40″][/su_service]
[su_spoiler title=”Więcej …” icon=”chevron”]
[su_list icon=”icon: users” icon_color=”#00a0e3″]
Ten segment to :
- sporządzanie kompletnej dokumentacji dla ZUS z tytułu zgłoszeń do ubezpieczeń, rozliczeń i raportów
- rozliczenia z ZUS z tytułu składek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne oraz fundusze pozaubezpieczeniowe
- sporządzanie list płac pracowników wraz z niezbędną dokumentacją
- sporządzanie informacji rocznych dla osób zatrudnionych
- prowadzenie spraw kadrowo – płacowych
[/su_list]
[/su_spoiler]
[su_service title=”Usługi związane z BHP i oceną ryzyka zawodowego” icon=”icon: cogs” icon_color=”#00a0e3″ size=”40″][/su_service]
Każdy pracodawca ma prawny obowiązek dbać o bezpieczeństwo w miejscu pracy oraz podajmować działania profilaktyczne mające na celu zapobieganie zagrożeniom zawodowym. Realizacja tego obowiązku powinna stanowić nieodłączny element działalności podmiotu.
[su_spoiler title=”Więcej …” icon=”chevron”]
[su_list icon=”icon: cogs” icon_color=”#00a0e3″]
Czynności z zakresu nadzoru i doradztwa BHP obejmują:
- kontrolę stanu BHP na stanowiskach pracy
- oszacowanie ryzyka zawodowego
- opracowanie instrukcji BHP / stanowiskowych
- opracowanie instrukcji bezpiecznego wykonywania robót budowlanych
- opracowanie zasad gospodarowania odzieżą roboczą (normatywu odzieżowego, karty wyposażenia)
Dodatkowo działania w zakresie ochrony środowiska sprowadzają się do:
- sporządzania raportów o oddziaływaniu przedsiewzięć na środowisko
- opracowania dokumentacji do wniosków o wydanie pozwoleń sektorowych dotyczących wprowadzania gazów i pyłów do powietrza, wytwarzania odpadów, odprowadzania ścieków do środowiska i kanalizacji
- opracowania dokumentacji do wniosków o wydanie pozwolenia zintegrowanego
- tworzenia konta w KOBIZE wraz z raportowaniem
- naliczanie opłat za korzystanie ze środowiska
- prowadzenie ewidencji odpadów lub nadzór nad ewidencją
[/su_list]
[/su_spoiler]
[su_service title=”Wymiana dokumentów online” icon=”icon: retweet” icon_color=”#00a0e3″ size=”40″][/su_service]
Usługa nosi nazwę Biuro Rachunkowe Online i pozwala w sposób automatyczny wymieniać dane w postaci elektronicznej pomiędzy programami magazynowo – sprzedażowymi Klienta a oprogramowaniem finansowo – księgowym naszego biura.
Dane wymieniane są za pośrednictwem bezpiecznego kanału komunikacji, jakim jest serwer SFTP Asseco WAPRO, który w sposób bezpieczny pozwala przesyłać dane pomiędzy poszczególnymi lokalizacjami.
Korzyści dla Klienta jakie niesie za sobą usługa Biuro Rachunkowe Online to:
[su_list icon=”icon: retweet” icon_color=”#00a0e3″]
- oszczędność czasu związana z bezobsługową (automatyczną) wysyłką danych do naszego biura rachunkowego – dokumenty z programu Klienta są automatycznie wysyłane do nas zgodnie z harmonogramem i na bieżąco księgowane, bez opóźnień czasowych; operacja nie wymaga od Klienta żadnego zaangażowania
- Portal Klienta – za pośrednictwem przeglądarki internetowej dostęp do aktualizowanych na bieżąco informacji o naliczonych podatkach, stanie należności i zobowiązań, podstawowych wskaźników i wielu innych, w tym możliwość pobrania w formacie PDF i wydrukowania obliczonych w biurze deklaracji podatkowych
[/su_list]
[su_service title=”Zestawienia i Analizy 24h” icon=”icon: bar-chart-o” icon_color=”#00a0e3″ size=”40″][/su_service]
[su_service title=”Pomoc przy zakładaniu podmiotów gospodarczych” icon=”icon: pencil-square-o” icon_color=”#00a0e3″ size=”40″][/su_service]